2.7.05

Antaŭforveturaj farendaĵoj

Ĉegepatre ordigi la trobordelecan kartonaron, neforgesi negativojn irante fotostaĝen, rekudri biciklosakojn, elekti vojiron, helpi al gepatraj projektoj, pretigi la biciklon, ĝisi lokajn amikojn, partopreneti la Ĵonglibre...

note à caractère "je raconte ma vie" (méfiez-vous, je sens que ça risque de devenir de plus en plus comme ça)

Bref, avant de partir, ranger les cartons -remplis de façon plus que cohérente le jour du déménagement- pour éviter de trop agacer les parents, jeter la moitié de leur contenu, camoufler l'autre moitié, ne pas oublier ses négatifs quand on s'offre 16€ de train pour se rendre à un stage photo, revoir les coutures des saccoches, s'offrir une chaîne de vélo neuve, aider les parents dans leurs travaux, prévoir mon itinéraire, croiser des potes pour leur dire que je ne leur enverrai pas de carte postale, sauf si j'y pense, faire un tour au Jonglibre...
... oui, je suis pressé...

3 Komento(j) / Commentaire(s)

Anonymous Anonyme skribis...

Hej, Ĉu vi kunportos vian multekostan gitaron bicikle aŭ ĉu vi forlasos ĝin sola dum tiom da tempo ?

Bonan vojaĝon, mia durada veturilo certe ne preterpasos la vian pro tio ke mi ĉefe uzos aŭtoŝoseojn pro manko da tempo.

Sed ni salutos en IJK. Bedaŭrinde mi ne havos l'akordionon.

03 juillet, 2005  
Blogger Unknown skribis...

La gitarfaristo postulis, ke mi traktu la gitaron kiel humanon, do mi ne rajtas gxin surbicikligi (kaj cxefe gxin tranoktigi diverstemperature kaj humidece...). Tamen mi kunportos la kutiman klasikan, etan, kiu jam kunbiciklis cxirkaux 6000 kmjn... Kaj tiel eble almozpetos dumveture...

04 juillet, 2005  
Anonymous Anonyme skribis...

Très bonne route, pour quand tu auras fini par partir quand les sacoches seront très très solides.

15 juillet, 2005  

Enregistrer un commentaire

<< Home