24.9.06

), (

Nu, post la kurbigxoj je 55km/h kaj la tuneloj je 60, post Grenoblo, kie mi kaj IJKpartoprenintoj renkontigxis, mi digne pasigis mian lastan "hejman" nokton, t.e. subtenda nokto, en bela herbejo... Mi ecx estis invitita aperitivumadi de la najbaroj. Jen do mi en Liono, kie finigxis mia vojagxo, kiun mi ege malbedauxras... Mi cxi tie trovu laboron (aux monon, fakte...), kaj inter du vizitoj al administracioj, mi volontulas en la KoToPo...
Nu, jen komencigxo de nova periodo, urba, malvojagxa, asocia, mi-vidos-kia; Certe mi havos multe malpli da rakontidajxoj, do versxajne la Nigrejo denove ekdormos, aux dormetos... gxis la venonta vojagxo!

Après les virages à 55 à l'heure et les tunnels à 60, après Grenoble et une soirée "c'était le bon temps!" avec des gens qui étaient au festival à Sarajevo, je me suis fait ma dernière nuit "chez moi", à savoir sous ma tente (c'est agréable d'être hébergé, de revoir des potes et de prendre une douche, mais des fois on aime pantoufler avec un bouquin, tranquillement vautré sur son sofa duvet avec un bon vieux Django grillon dans les oreilles...) Bon, je me suis quand-même fait inviter à un apéro à rallonge chez les voisins... tant pis pour la quiétude du foyer.
Bref, me v'là à Lyon, le voyage est fini, j'ai trouvé ça triste, pi je m'y suis fait. Faut que je trouve du boulot (ou, plus exactement, des sous), et entre deux paperasseries je fais du bénévolat pour le KoToPo.
C'est donc une nouvelle parenthèse, sédentaire, urbaine, associative, ... J'aurai sûrement moins de trucs à raconter, alors Nigrejo va s'offrir une hibernation, perturbée seulement par quelques photos dès que je me serai occupé de trouver un labo où secouer mes quelques films... Et le printemps, a priori, aura lieu quand je rebâterai mon dragon...

Nice quick downway from the Alps, last night "at home" under my tent, and the travel is finished, in Lyon, France... Here I have to find a job (I'd prefer only money, but...), and waiting for administrations and papers, I help an esperanto bar. Well, a new page, in city, with associations, flat... Nigrejo will probably sleep on this time, and will wake up with my bike. Thank you to good people that I met.

4 Komento(j) / Commentaire(s)

Anonymous Anonyme skribis...

bonvenon reen al la reala mondo de tiuj kiuj havas interreton !

25 septembre, 2006  
Blogger Unknown skribis...

Nu, ne troigu, mi nur blinkece havas interreton...

26 septembre, 2006  
Anonymous Anonyme skribis...

Ĉu tio signifas, ke mi ne povas sendi al vi muzikon de 17 Hippies (tiun valson "kiu makulas").

PS: ŝajnas, ke Irek klopodas kontakti vin : viavento ĉe onet punkto eu

26 septembre, 2006  
Blogger Unknown skribis...

Jes, tio tion signifas. Mi povas auxdi tiun muzikon cxi tie, sed bedauxrindas por aliaj arioj...

05 octobre, 2006  

Enregistrer un commentaire

<< Home