31.10.05

Orleano / Orléans

Devante reiri al Orleano, mi el Tuluzo biciklis 3-4 tagojn gxis Uzerche, do proksimume meze de la vojo, kaj poste trajnis gxis Orleano, cxar fakte malfacilas bicikli multe kun tiom malmulte da taglumo, kaj la tereno estis peza, kaj la aproj malbone nutritaj...
Nu, mi restos dekon da tagoj cxi-tie, profitante la preskauxhejmecon por paperacxumi, kaj memkompreneble por viziti amikojn, kaj ankaux por gitarumi...
Poste, mi biciklos ariejxen, eble vizitante amikojn survojajn...

Puisque je devais aller à Orléans, j'ai pédalé 3-4 jours depuis Toulouse (vive la N20 !), mais comme les jours raccourcissent sacrément, je n'ai pas pu faire autant de bornes que prévu, pi de toute façon le terrain était lourd et les sangliers mal nourris. En bref, j'ai pris le train à Uzerche, en Chiraquie, et je vous emmerde.
Je reste à Orléans une dizaine de jours, j'en profite pour brûler la paperasse, voir des potes et jouer de la gratte...
Ensuite, ben je retournerai en Ariège, peut-être en m'arrêtant chez des potes sur le chemin ou presque...

7 Komento(j) / Commentaire(s)

Blogger MCG skribis...

Mi ŝatus havi tiom da tempo iri bicikli...

22 novembre, 2005  
Blogger Unknown skribis...

Kunportinte la gitaron, mi fakte trajnis ariejxen; Nun baldaux negxos... :)
Fartu bone cxiuj vi

24 novembre, 2005  
Anonymous Anonyme skribis...

ah, t´ es encore a orleans , faineat.....
sed tamen, bonne anniversaire et bonne route...

25 novembre, 2005  
Blogger Unknown skribis...

Nan, je suis en ariège depuis un mois...
Bises à vous

15 décembre, 2005  
Anonymous Anonyme skribis...

Nice site!
[url=http://cakevama.com/xfic/crwg.html]My homepage[/url] | [url=http://nxgbamxk.com/bzdg/shqe.html]Cool site[/url]

02 septembre, 2006  
Anonymous Anonyme skribis...

Well done!
My homepage | Please visit

02 septembre, 2006  
Anonymous Anonyme skribis...

Nice site!
http://cakevama.com/xfic/crwg.html | http://gjyebzjj.com/ygbr/edun.html

02 septembre, 2006  

Enregistrer un commentaire

<< Home