12.8.08

Wien

Mi ne rizervis trajnon, mi estas duonblokita en Vieno, ahaha. Tamen la danuba insulo estas tute tauxga por tranokti, sed iom for de la stadicomo... Mi provos entrajnigi mian biciklon cxivespere se la trajnestro bonvolas, alikaze... mi improvizos... estos trajno je la 7a morgaux...

Eventuale mi iam rakontos pli pri mia alveno en Szombathely... kaj pri komputila paneo cxe trajnosistemo en Hungario...

N ayant evidemment pas reserve de place dans le train, je me retrouve bloque a Vienne. Bravo. Ca m apprendra a prendre le train... Bon, l ile sur le Danube est tip top pour bivouaquer, mais un peu loin des gares. Je vais tenter ce soir, si par hasard le controleur veut bien de mon velo, sinon faudra que je me leve trop tot pour plier ma tente et chopper un train a 7h...

Mais il fait beau.

Un jour, je vous raconterai peut etre comment je suis arrive a Szombathely, ou une histoire de bug informatique sur un important noeud ferroviaire en Hongrie, ahahaa. Mais la, faut que je paye ces bandits du cybercafe.

1 Komento(j) / Commentaire(s)

Anonymous Anonyme skribis...

Mia kara,
mi esperis, ke vi ne havos okazon grumbli dum via rea vojo. :) Sed eble jam plibonigxis.

Miaflanke, mi bonorde atingis Moskvon cxi-matene kaj estis suficxe bonsxansa por acxeti lastan, hazarde liberigxintan trajnbileton gxis NN. Vespere mi estos cxe NNa stacidomo, kaj de tie - iros al dacxa por viziti neveton.
Fartu bone.

Kis'
D.

13 août, 2008  

Enregistrer un commentaire

<< Home